FANDOM

Nie musisz się obawiać - twój anioł stróż nad wszystkim czuwa.

— w debiucie.

Séraphine Gardien
Anioł
Seraphine ID
Wiek 20 Ludzkich lat.
Styl Kto powiedział, że anioł musi być ubrany w biało-niebieskie ubrania rodem od marynarzy? Owszem, mam słabość do pasteli, ale jednocześnie wolę te cieplejsze odcienie np. różowy. Może i mam te 20 lat, ale nadal lubię luźne, wzorzyste ubrania rodem z szafy małej dziewczynki, a najchętniej zakładam sukienki.
Okupacja Studentka.
Zwierzę Żółwica - Ariadna.
Ulubione zajęcie Czy może być coś cudowniejszego od muzyki? Chyba jedynie dzielenie się nią z bliskimi.
Partner Singielka.
Ulubiony kolor Pudrowy róż i mleczny.
Ulubione jedzenie Koktajle owocowe i świeży rogalik z czekoladą.
Przyjaciele .

Séraphine Gardien - anielica, ma 20 lat i nie uczy się w Straszyceum, obecnie studiuje. Dziewczyna pracuje na to by zdobyć wykształcenie muzyczne, w przyszłości planuje zdobyć zatrudnienie w operze, jako chórzystka. Kiedy miała 14 lat a jej siostra 12, bliscy dziewczyny opuścili Niebo i osiedlili się w Paryżu, gdzie udawali zwyczajną rodzinę. Seraphine jest z natury miłą i energiczną dziewczyną, trochę oderwaną od rzeczywistości. Czasem może dziwić, że osiągnęła wiek pełnoletni, biorąc pod uwagę jej deczko infantylne zachowanie i nierzadki brak powagi. Obecnie dorabia sobie jako niania, a w międzyczasie opiekuje się jednym z kościelnych chórów.

Osobowość

Séraphine jest pełną ciepła i dobrej energii młodą kobietą, która pomimo swoich nierzadko infantylnych skłonności potrafi być odpowiedzialna. Ma poczucie obowiązku wobec swoich najbliższych i skrzywdzić ich nie da. Kobieta uwielbia dzieci, czasem dorabia sobie jako niania. Jest życzliwa i pełna współczucia. Wrażliwa na krzywdę, zwłaszcza zwierząt - emocje biorą u niej górę i nierzadko się rozczula, co zdecydowanie odbiera jej powagi. Mimo wszystko, Séraphine woli wspierać innych słowem niźli czynem, a to dlatego, że twierdzi iż "każdy sobie rzepkę skrobie", a w życiu do sukcesów należy dążyć etapami. Nic na siłę i nic na teraz, zaraz.

Młoda kobieta uwielbia się uśmiechać. Uśmiech rzadko kiedy schodzi jej z twarzy. Jest często widziana na różnych akcjach organizowanych w Salem, a i po za nim. Nie należy do osób nieśmiałych, nawiązanie znajomości to dla niej pestka.

Jeśli umówisz się na coś z Séraphine - wiedz, że swoją pracę wykona z największą starannością. To osoba dla której liczy się jakość, nie ilość, bardzo solidna i słowna. Potrafi dochować tajemnicy. Niestety, dziewczyna często przecenia swoje możliwości i bierze na siebie nadmiar pracy, którego normalnie nikt by nie udźwignął, zapewniając wszystkich dookoła, żeby się nie martwili i da radę.

Wygląd

Séraphine to wysoka, zgrabnie zbudowana młoda kobieta o bladej karnacji. Jej włosy barwy platynowego blondu są ścięte asymetrycznie i widać w nich, tuż przy skórze głowy czarne, pofarbowane elementy. Dziewczyna charakteryzuje się także wąskimi i bladymi ustami, ten blady kolor jest wręcz niezdrowy. Jej tęczówki mają chłodny, lodowy kolor. Często dokleja sobie rzęsy. Z pleców Séraphine wyrastają ogromne, pierzaste skrzydła, a nad jej głową widoczna jest biała aureola.

Relacje

Rodzina

Séraphine jest córką pary aniołów. Jej ojciec to pastor, zaś matka opisywana jest jako "elegancka i troszcząca się o swoje dzieci". To właśnie ona zaszczepiła w Séraphine miłość do muzyki chóralnej. W Straszyceum uczy się młodsza o dwa lata siostra Séraphine - Angèle Gardien.

Dalsza rodzina

Nic nie wiadomo na temat dalszej rodziny Séraphine.

Przyjaciele

Przyjaciółmi kobiety są jej siostra - Angèle Gardien oraz Sonam Kwin Kyaoe i Kimiko Yumeha.

Znajomi

Znając Sonama i Kimiko, anielica miała okazję poznać także ich rodzeństwo - Jamyang Kwin Kyaoe i Sun Hi Yumeha.

Wrogowie

Seraphine stara się nie robić sobie rywali.

Miłość

Séraphine obecnie jest singielką i nie szuka partnera. Woli póki co całkowicie skupić się na nauce oraz zdobyciu wykształcenia muzycznego, a także na chórze kościelnym, nad którym sprawuje pieczę. Nie oznacza to jednak, że dziewczyna nie chciałaby założyć rodziny, po prostu odkłada to na późniejszy czas.

Zwierzak

Séraphine pod swoją opieką posiada żółwia lądowego o imieniu Ariadna.

Historie relacji

Z Sonamem i Kimiko poznali się całkowicie przypadkowo podczas trwania w Salem festiwalu organizowanego przez uczniów Straszyceum, by wspomóc finansowo okoliczne schronisko dla zwierząt. Séraphine, jako osoba z sercem do zwierząt i siostrą wśród uczniów szkoły, stwierdziła, że nie może jej tam zabraknąć, z tego samego powodu zjawiło się wiele rodziców uczniów oraz ich rodzeństwa - między innymi Kimiko oraz Sonam. CDN

Zainteresowania

Muzyka

Śpiew

Muzyką jak zostało wspomniane - zaraziła ją jej matka. Również po matce, Séraphine odziedziczyła wspaniały głos - sopran. Dzięki temu, że od dziecka miała zapewnione treningi wokalne i lekcje emisji głosu, obecnie całkiem dobrze śpiewa, co przelewa na chór nad którym sprawuje pieczę.

Gra na ksylofonie

Po raz pierwszy z ksylofonem dziewczyna zetknęła się już w Paryżu, podczas jednej z lekcji emisji głosu. Instrument od razu wpadł jej w ucho, zapragnęła nauczyć się na nim grać. Szczęśliwie rodzice nie robili problemów i kilka miesięcy później zakupili córce instrument.

Gra na cymbałkach

Na cymbałkach - w przeciwieństwie do ksylofonu, dziewczyna gra od dzieciństwa. Był to pierwszy instrument z jakim miała styczność, bo nawet na harfę była za młoda. By córka dała im spokój, rodzice podsunęli jej pod nos cymbałki, a ona niemal od razu zakochała się w ich brzmieniu.

Zdolności

  • Latanie - Dzięki swoim ogromnym, pierzastym skrzydłom, Séraphine może wznosić się na wysokie dystanse.
  • Zmiana - Dziewczyna potrafi "schować" swoje skrzydła oraz aureolę, dzięki czemu może wyglądać jak zwyczajna młoda dorosła.
  • Długowieczność - Séraphine jest w stanie żyć o wiele dłużej niż inni.
  • Języki - Dziewczyna bezproblemowo uczy się obcych języków, dzięki czemu potrafi łatwo dogadać się z nowo poznanymi osobami.

Po czym ją rozpoznać?

  • Ogromnych skrzydłach godnych archanioła.
  • Doklejanych rzęsach.
  • Pastelowych ubraniach.
  • Perfumach o delikatnym zapachu kwiatów jaśminu.

Niezapomniane cytaty

To inspirujące!
Mój instynkt nigdy mnie nie zawodzi. Nigdy!

Drop Dead Diary

  • ksywki - Sera, Seruś, Phina, Phini, Serafi.
  • Ulubione powiedzonko - "Nic się nie bój"
  • Nie rusza się bez - Swojej ulubionej torebeczki w której trzyma przeróżne przedmioty od długopisu po paczkę ulubionych drażetek.
  • Najbardziej lubi - Słoneczną pogodę, smak kokosowych lodów, pastelowe kolory i muzykę. Bezinteresownych ludzi.
  • ...A najmniej - Chaosu i przemocy, grzmotów, gry w kręgle i serialów młodzieżowych.
  • Sekrety jej pokoju - Pełen świec zapachowych, pastelowych bibelotów i instrumentów. Firany to tak naprawdę sklejone ze sobą białe, gołębie pióra.
  • Ciekawostka - Na co dzień Ariadna przesiaduje w swoim akwarium znajdującym się na parapecie okna.

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Postać zrobiona za pozwoleniem Amity.Gali.
  • Imię oraz nazwisko wymyśliła Amity.
  • Nazwisko postaci pochodzi z j. francuskiego i oznacza "Strażnik".
  • Z kolei imię nawiązuje do francuskiego słowa séraphin (pl. serafin), a tym samym - anielskiego chóru Serafinów.
  • Dla ciekawostki imię "Seraphine" to kobieca forma późnego łacińskiego imienia Seraphinus, wywodząca się z biblijnego słowa serafin, pochodzącego z hebrajskiego i oznaczającego "ognisty". Serafini byli zakonem aniołów, opisanym przez Izajasza w Biblii jako mający po sześć skrzydeł. Tak brzmiało imię trzynastowiecznego włoskiego świętego, który robił ubrania dla ubogich.
  • Ulubione owoce Seraphine to kokosy, zaś rośliny - przebiśniegi.
  • Ma słabość do instrumentów o wysokim brzmieniu.
  • Imię jej żółwia zostało zapożyczone od mitologicznej Ariadny, która pomogła Tezeuszowi wydostać się z labiryntu. Kłębek nici, którą rozwijał, chodząc po Labiryncie, ułatwił mu znalezienie drogi powrotnej. Stąd popularny związek frazeologiczny – nić Ariadny.
  • Gdyby dziewczyna miała mieć dzieci, wolałaby mieć córkę niż syna.

Klasyczny potwór

Anioł
Anioł
– byt duchowy w wielu religiach, który służy i na różne sposoby wypełnia zamysły Boga. Aniołowie często występują w Starym Testamencie (np. Rdz 3, 24; księgi prorockie). Biblia nie mówi jednak wiele o naturze i rodzajach tych bytów. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w pismach kabalistycznych oraz w apokryfach.

W pierwszych wiekach wśród Ojców Kościoła istniały pewne spory co do natury tych bytów. Np. Grzegorz z Nazjanzu, Jan z Damaszku czy Bazyli Wielki wyobrażali anioły jako istoty eteryczno-ogniste. Jeszcze na Soborze Nicejskim II w 787 przypisywano im subtelne ciała. Ostatecznie kwestię rozstrzygnięcia przypisuje się św. Augustynowi.

Miejsce pochodzenia

Niebo
Niebo
jest krainą lub jedną z krain stanowiących zaświaty, kojarzona zazwyczaj z miejscem osiągnięcia stanu wiecznej szczęśliwości. Do nieba trafiają ci, którzy umierają w łasce i przyjaźni z Bogiem oraz są oczyszczeni. Szczęście w Niebie obrazowo przedstawiane jest jako dom Ojca czy też uczta polegająca na "byciu dopuszczonym do widzenia Boga".

Galeria

Od innych

Meta timeline

  • 23.10.18 - Rochi uzyskuje zgodę na stworzenie Séraphine Gardien i zastrzega znaki.
  • 24.10.18 - Zostają ujawnione wpiski o Séraphine. Rochi zastrzega sobie tekst swojego autorstwa.
  • 25.10.18 - Pojawia się art anielicy. Rochi zastrzega sobie grafikę związaną z Séraphine swojego autorstwa.
  • 27.10.18 - Séraphine zostaje opublikowana jako strona na Fandomie.