FANDOM

Miracle "Misty" Mundo
Uczeń Monster High
Miracle ID
Wiek Jestem stara jak świat a jednocześnie mam mentalność siedemnastolatki.
Zabójczy Styl Kocham neonowe odcienie, zwiewne tkaniny i ten delikatny, orientalny posmak w krojach ubrań oraz zdobieniach.
Dziwaczna wada Jakby to ująć...cóż, jestem drzewem. Nie posiadam nóg a zamiast tego mam gruby pień, który sprawia że nie mogę usiąść o klęczeniu nie wspominając. Może zabrzmi to głupio, ale zawsze zazdrościłam innym tego że mogą w pełnii rozprostować swoje kończyny.
Zwierzę Wolę o tym nie wspominać.
Ulubione zajęcie W wolnych chwilach robię po prostu to co większość zwykłych ludzi. Spaceruję, piszę, spotykam się ze znajomymi.
Najbardziej irytująca rzecz Nachalność. Sama staram się szanować cudzą prywatność i przestrzeń oaobistą, nie znaczy nie i tyle.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Ogólnie języki obce. Są fascynujące.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Pień chyba wszystko tłumaczy.
Ulubiony kolor Cytrynowy, pomarańczowy oraz różany. Mają w sobie tyle energii!
Ulubione jedzenie Nie przepadam za jedzeniem. O wiele bardziej wolę napoje, zwłaszcza lemoniadę.
Przyjaciele Florence Elsinore , Nikolai Nikiforov i Satya Tairana
Dolldiaryicon Dzienniki Miracle Mundo.
Jedyną osobą przed którą nigdy nie uda Ci się zataić prawdy jesteś Ty sam.

—Miravle w debiucie.

Miracle Mundo - Jedna z mitycznych "kryptyd" - Drzew świata bądź też Drzew kosmosu. Twierdzi że jest stara jak świat, lecz uczęszcza do liceum. Dziewczyna ma skomplikowaną osobowość, jej nastrój zmienia się w mgnieniu oka, jednakże na codzień to raczej wycofana osoba ceniąca sobie szczerość. W dzieciństwie wraz z rodziną zamieszkiwała okolice Kolumbii gdzie się urodziła, potem pozwiedzała trochę świata. Głównie Europę południową, Amerykę południową i okolice Polinezji a także Azję wschodnią.

Osobowość

Trudno określić dobrze i w pełni osobowość Miracle, ponieważ jej nastrój zmienia się jak liście jesienią. Kiedy dziewczyna jest szczęśliwa, czuje że mogłaby dokonać wielkich czynów a otoczenie zdaje się wyczuwać pozytywną energię Miracle. Dziewczyna potrafi porwać za sobą tłum, aczkolwiek rola lidera nigdy jej nie odpowiada - twierdzi że jest to za duża odpowiedzialność.

Kiedy Miracle ma "gorsze dni" lepiej po prostu unikać jej szerokim łukiem. Zaostrza jej się nie tylko język, ale i przybiera niezbyt przyjazną postawę prychając na wszystko i wszystkich. Ważne jest by mieć do dziewczyny odpowiednie podejście, bo nawet najdrobniejszą gafę, zrobienie czy wypowiedzenie czegoś, co jej się nie podoba potrafi chować jako urazę przez długi okres czasu.

Rzeczą którą Miracle bardzo nie lubi jest mijanie się z prawdą. Sama stara się mówić otwarcie nie zatajając szczegółów. Nie boi się kontaktów z innymi i uważa że praktyka jest równie ważna co teoria, dlatego to ona często jako pierwsza wyrywa się do nowych rzeczy kpiąc z "kanapowców". Wbrew pozorom Miracle bardzo trudno przejrzeć. Głównie dlatego że jej nastrój bardzo często się zmienia i jak przykładowo - płakała nad ranem tak wieczorem imprezuje ze znajomymi. Pytana o to, jaki ma pogląd na świat dziewczyna odpowie że jest pesymistką. Widzi na świecie mało dobra i czuje że dąży on do autodestrukcji.

Wygląd

Miracle to dość niewysoka dziewczyna o kawowej skórze, która tak naprawdę jest korą drzewną. Zamiast nóg posiada gruby, obrośnięty liścmi pień a jej dłonie i paznokcie przypominają gałęzie. Włosy dziewczyny które tak naprawdę to liście, mają barwę mlecznej kawy i ozdobione są neonowymi pasemkami w kolorach - żółtym, pomarańczowym i różowym. Tęczówki Miracle są szarej barwy, brwi rudej a usta różanej. Swoją twarz Miracle często ozdabia okrągłymi naklejkami świecącymi w ciemności.

Relacje

Rodzina

Rodzina Miracle nie jest liczna. Z rodzicami ma bardzo słaby kontakt, głównie z uwagi na różne ppglądy na życie. W dzieciństwie wraz z rodziną Miracle zamieszkiwała Kolumbię, z czasem wyemigrowali do Europy, następnie Ameryki Południowej, w okolice Azji wschodniej aż w końcu oaiedlili się niedaleko Salem. Przeprowadzki były spowodowane w dużej mierze tym że gdzieby rodzina Mundo się nie znalazła, mieli bardzo złe samopoczucie i problemy z adaptacją do nowego otoczenia.

Dalsza rodzina

Jak zostało wspomniane - rodzina dziewczyny nie jest liczna, zamieszkują oni głównie Amerykę Południową, ololice Peru i Ekwadoru.

Przyjaciele

Miracle zaprzyjaźniła się z Florence Elsinore oraz Nikolai Nikiforov. Polubiła bardzo również Satyę Tairana i uważa że jej nieśmiałość jest urocza - tak samo w przypadku Nikolai'a.

Znajomi

Dziewczyna zaznajomiła się dosyć dobrze z Ekaterini Glykeria, której szczerze współczuje doświadczeń oraz Nestani Mza. Miracle robi nierzadko za testerkę potraw autorstwa Nestani. Dziewczyna zna także Sunita Malone i Jamyang Kwin Kyaoe, gdyż swego czasu były partnerkami w konkursie lecz ten kontakt jest słaby i ogranicza się do wypowiedzenia słów "cześć" na szkolnym korytazu. Dziewczyna zna także /panią hamadriadę/, Hayley E.A. Young, Heather Sharmę i Connora.

Wrogowie

Miracle stara się nie robić sobie wrogów.

Miłość

Miracle obecnie jest singielką i póki co nie zanosi się na to by ten fakt uległ zmianie.

Zwierzak

Jeszcze nie tak dawno temu Miracle posiadała kanafka imieniem Orange. Niestety, zwierzak odszedł kilka dni po tym jak zaczęła uczęszczać do Straszyceum. Dziewczyna obecnie nie szuka sobie nowego pupila, ponieważ czuje że nie jest na to gotowa.

Zainteresowania

Florystyka

Dziewczyna jest szczerze zainteresowana sztuką układania kwiatów. Roślinami, ich pielęgnacją oraz gatunkami.

Kultury

Miracle bardzo interesują obce kultury, nic dziwnego. W swoim życiu zwiedziła już kawał świata i za każdym razem odkrywała coś dotąd jej nie znanego.

Geografia

Geografia jest niezwykle bliska sercu Miracle. Jej rodzice od zawsze starali się obudzić w córce miłość oraz teoskę o otaczającą ją świat.

Zdolności

  • Korzenie - Miracle wytwarza gałęzie oraz korzenie dzięki którym może przynosić do siebie przedmioty a nawet osoby znajdujące zię kilkanaście metrów dalej. Dzięki temu że jej "nogi" mają korzenie obrotowe, dziewczyna może się poruszać.
  • Wtapianie w otoczenie - Miracle bardzo łatwo przychodzi wtopienie się w otoczenie - szczególnie lasów. Jest to bardzo pomocne kiedy dziewczyna chce pobyć chwilę sama.
  • Zmiana rozmiaru - Miracle może przybrać rozmiar przeciętnej siedemnastolatki jak i zwiększyć go o nawet kilknaaście stóp.

Po czym ją rozpoznać?

  • Ubraniach o orientalnym "posmaku" i w ciepłych barwach.
  • Jej włosy - bardziej liście - ładnie stapiają się z odcieniem skóry - a raczej kory.

Niezapomniane cytaty

Dojrzewanie jest ważną częścią życia. Chociaż znam osoby, które zmian emocjonalnych doświadczały całe życie.
A czy w życiu można być pewnym czegokolwiek?...prócz śmierci i podatków rzecz jasna.
Witaj, świecie!

— - ulubione powiedzonko na przywitanie.

Drop Dead Diary

  • Ksywka/ksywki - Mira, Misty.
  • Ulubione powiedzonko - "Witaj świecie!"
  • Nie rusza się bez - Ozdóbek na szyję i neonowych doczepek do włosów.
  • Najbardziej lubi - Ciepłe barwy, liczne wzorki na ubraniach, słońce i gazowaną wodę.
  • ...A najmniej - Muzykę techno, mocnej kawy, ciastek bezowych i pająków.
  • Sekrety jej pokoju -
  • Ciekawostka - Miracle uważa że nieśmiałość u chłopców jest niesamowicie urocza.

Osiągnięcia

Medal3
Miracle Mundo zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Październik 2018!

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Imię postaci pochodzi z angielskiego słowa miracle oznaczającego "cud" a samo słowo pochodzi z łacińskiego słowa miraculum "cudowny, niesamowity".
  • Jej nazwisko pochodzi z j. Hiszpańskiego - urzędowego języka w Kolumbii - i oznacza "Świat" (Miracle Mundo - "Cudowny świat").
  • Imię jej zmarłego zwierzaka pochodzi z j. Angielskiego i oznacza "Pomarańcz".
  • Urodziny obchodzi 1 Kwietnia.
  • W okresie jesiennym, włosy dziewczyny oraz tęczówki przybierają cieplejszą barwę a zimą zdarza się że jej włosy wypadają nawet garściami.

Klasyczny potwór

Treecosmic
Drzewa świata
lub Drzewa kosmosu - są dominującym motywem występującym w mitycznych, twórczych relacjach i ikonografiach przedkolumbijskich kultur Mezoameryki. W kontekście mezoamerykańskim drzewa świata ucieleśniały cztery kardynalne kierunki, które służą również do czterokrotnej natury centralnego drzewa świata, symbolicznej osi mundi, łączącej płaszczyzny świata podziemnego z niebem z ziemskim wymiarem. Wielu ludzi twierdzi, że są bardziej stworami mitycznymi niż kryptydami. Przedstawienia drzew światowych, zarówno w ich kierunkowych, jak i centralnych aspektach, można znaleźć w mitologicznych i artystycznych tradycjach kultur, takich jak Majowie, Aztekowie, Izapanie, Mixtekowie, Olmeci i niektórzy inni, datujących się przynajmniej na okresy środkowo-późne chronologii mezoamerykańskiej. Pośród Majów, drzewo świata centralnego zostało pomyślane jako drzewo ceiba i reprezentowane przez drzewo ceiba, i jest różnie znane jako wacah chan lub yax imix che, w zależności od języka Majów. Pień drzewa może być również reprezentowany przez pionowego kajmana , którego skóra przywołuje kolczasty pień drzewa. Kierunkowe drzewa świata są również kojarzone z Czterema Rokownikami w kalendarze mezoamerykańskim oraz z kierunkowymi kolorami i bóstwami. Kodeksy mezoamerykańskie, które opisują to stowarzyszenie, to kodeki Drezna, Borgia i Fejérváry-Mayer. Przypuszcza się, że mezoamerykańskie miejsca i ośrodki ceremonialne często miały faktyczne drzewa sadzone w każdym z czterech głównych kierunków, reprezentujących koncepcję poczwórną. Izapa Stela 5 jest uważana za możliwą reprezentację Drzewa Świata. Drzewa świata są często przedstawiane z ptakami w swoich gałęziach, a ich korzenie sięgają ziemi lub wody (czasami na szczycie "potwora wodnego", symbolicznego dla świata podziemnego). Centralne drzewo świata zostało również zinterpretowane jako reprezentacja pasma galaktyki Drogi Mlecznej.

Miejsce pochodzenia

Kolumbia
Kolumbia
- Republika Kolumbii (hiszp. Colombia, República de Colombia) – państwo w północno-zachodniej części Ameryki Południowej leżące nad Morzem Karaibskim i Oceanem Spokojnym. Kolumbia jest położona w północno-zachodniej części Ameryki Południowej, zajmuje powierzchnię lądową 1 141 748 km² i powierzchnię morską 928 660 km². Terytorium Kolumbii rozciąga się od Morza Karaibskiego po Pacyfik, zajmuje spory fragment puszczy amazońskiej, osią państwa jest łańcuch Andów. Kolumbia jest jedynym państwem południowoamerykańskim, które leży nad dwoma oceanami. Dzieli się administracyjnie na regiony i departamenty. Andy południowoamerykańskie, które przebiegają kontynent od południa (Patagonia) zachodnim skrajem, kończą się w jego najbardziej północnej części (Kolumbia). W tym kraju dzielą się na: Kordylierę Zachodnią, Kordylierę Środkową i Kordylierę Wschodnią. Ten podział Andów kolumbijskich zaczyna się w Nudo de los Pastos i w Nudo de Almaguer lub Masywie Kolumbijskim. Masyw Kolumbijski jest znany również pod nazwą Estrella Fluvial de Colombia (Rzeczna Gwiazda Kolumbii), dlatego, że mają tu źródła rzeki, które uchodzą do Pacyfiku (Patía), Morza Karaibskiego (Cauca i Magdalena) i Amazonki (Caquetá).

Galeria

Meta timeline

  • Wrzesień 2018 - "Wnioski" Rochi o zastrzeżenie Miracle Mundo. Rochi zastrzega też grafikę związaną z Miracle i tekst swojego autorstwa.
  • 14.09.18 - Miracle zostaje opublikowana jamo strona na Fandomie.